2012. október 15., hétfő

Haul for Fall

Elkezdtem készülni a hidegebb hónapokra, ami úg ynéz ki, hogy sajnos már elérkezett:(
Utálom a hideget, a havat, az esőt..viszont imádok ilyen időben öltözködni:)

Még nincs meg minden amit kinéztem télre, de jól haladok!



Télen is imádok szoknyába/ruhába bújni, egy vastag harisnya és máris nincs gond:)

Ezt a szoknyát megvettem m-es méretben mert nem volt s-es de úgy tetszett, gondoltam majd becserélem másik boltban...azóta ez a szín már nincs is..nemhogy s-est találjak:(

Nem tudom a képen mennyire látszik, de mélyebben kivágott háta van:)

Ez a nyári maxi ősziesítve, loaferrel imádom!



A kis fekete szexibb változata, követi a test vonalát és isteni alakot csinál:)
(a képminőségért bocsi, néha megbolondul a fényképezőm)




Peplum bordóval és arannyal..már fejben megvan a karácsonyi szett:)

Ez az ing nagyon sok színben kapható szuper áron, ha nem vagytok ekkorák mint én, simán lehet leginggel hordani:D


A csodás zara táska olcsó kistestvére, eddig nincs gond vele, de 20-30 ezret nem ért volna:(


A bakancs ami már minden 2. lány lábán ott van...de olyan szép:)


Pár hete kimentünk a Premier Outletbe, imádom az ottani Tezenis-Intimissimi-Calzedonia boltot, mindig akkora szatyoral jövünk ki:D
Vettem egy halom harisnyát, fehérneműt stb. de amikor megláttam ezt a vastag zoknit(tapadó tappancsos a talpa:D) nem hagyhattam ott.
Sok helyen néztem ilyet kötött lábszárvédőt, ez 300 ft-ért szinte ajándék volt




Ti készültök már a hideg időre?

5 megjegyzés:

  1. most of all i love the skirt

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    VálaszTörlés
  2. Love the bag.
    Come and visit my Blog:)

    http://fashioncupcake-sinchen.blogspot.de/

    VálaszTörlés
  3. love those boots <3

    http://amelodyofdiaries.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés