2012. április 15., vasárnap

Comienzo

Sziasztok!


Már nagyon sok ideje olvasom, nézegetem a különböző magyar és külföldi divat-blogokat...de most éreztem úgy, hogy eljött az ideje az én blogomnak is, remélem tetszeni fog:D


Lesznek körmös, outfit, haul posztok is, össze-vissza, minden ami belefér.








Ebben a posztban elsőnek a mai outfitemet szeretném nektek megmutatni:



Semmi különös terv nem volt, a vőlegényemmel mentünk el sétálni a városba ahol benéztünk a Sugar!Shop-ba is, mert nagyon érdekeltek a macaronok!
 Ha már ott voltunk nem tudtam megállni, hogy ne nézzünk körbe a bolt részlegen is. Ott ezt a habfürdőt választottam, bár...a sültkrumplis ajakápoló is nagyon csábított:D
Amikor hazaérve kibontottam nagyot csalódtam, ugyanis a fele papír volt..kitömték a formát h nagyobbnak tűnjön...amennyire vártam, hogy este kipróbáljuk, úgy el tudta rontani a kedvem ez a kis "csalás"




Veletek történt már ilyen? Melyik termékben csalódtatok a legnagyobbat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése