2012. április 25., szerda

OOTD

Mára egy outfit bejegyzéssel készültem, igazából nem pont ez a szett volt rajtam ma

 (hétköznapibb ing, mert suli volt délelőtt, fehér converse és pakolós táska volt nálam,de a kabát ez volt:D)

de elromlott a fényképezőgépem:( Pedig annyi mindent szeretnék megmutatni nektek!

Szóval kutattam egy kicsit a gépemen, és szerencsére megtaláltam ezt a képet, az ezüst inget úgy is meg akartam mutatni:)


                                                                     
                                                                        Ing- H&M
                                                                        Farmer-H&M
                                                                        Kabát-Reserved
                                                                        Táska-Bershka
                                                Cipő- Al Bandy (azt hiszem ez az üzlet neve:D)





És az ing:
Még a téli leértékelésben találtam, azt hiszem 4000Ft volt, és azóta is nagy kedvenc!
Nem tudom a kép mennyire adja vissza, de gyönyörű, ezüstösen csillog és picit átlátszó. Egyszerűen imádom!:)


                                                      (hupsz, a kép alja lemaradt, bocsi:)









                                                       Van valami különlegesebb ruhátok?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése