2012. július 30., hétfő

BAVIPHAT


Pár hete rendeltem ezt az isteni ajakbalzsamot a Baviphat-tól, de csak most jutottam el odáig hogy fel is töltsem a képeket:)

Több féle "ízben" kaphatóak, a csomagolása minden szupercuki-nem tudok jobb szót erre:D- legszívesebben mindet beraktam volna a virtuális kosárkámba de végül a barackos mellett döntöttem.



Ezek a fajták vannak amúgy




A dobozban volt még három apró meglepetés is:























                                                           Ez a 3 minnta BB krém volt még a csomagban:)




Magát a terméket még sajnos nem tudtam kipróbálni, mert egyenlőre herpesszel küzdők és az egyetlen amit ilyenkor használok az a Zovirax:(
De az isteni illata és az édes kis doboz rögtön jobb kedvre derít:D

Ha kipróbáltam jön majd rendes vélemény is! 




Addig is:




Van már bármilyen Baviphat terméketek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése