2012. július 31., kedd

SALE SALE SALE

Az elmúlt pár hétben megint nem bírtam magammal, és vettem pár dolgot, persze szigorúan csak leértékelve!:)
Megpróbáltam beszerzési hely szerint csoportosítani őket, így nekem is átláthatóbb, hogy mi honnan/mennyiért lett az enyém.




Az első csoport mind a bécsi H&M-ből van, de szerintem 1-2 kivételével  lehet itthon is kapni:)




az eredeti árára nem emlékszem sajnos, de 5 euróra volt leértékelve


ő is 5 euró volt


ezek ha jól emlékszem nem voltak leértékelve, de a karkötő kivételével(az talán 7 euró volt) pár eurós tételek

itt talán jobban látszik, hogy néznek ki élőben:)


2 euróra voltak leértékelve







A következőket már itthon vettem, ezek is mind H&M-es szerzemények

az eredeti áruk talán 1500 és 2500 Ft volt, így az egész szettet elhoztam 2200 Ft-ért...ilyen olcsón se volt még fürdőruhám:D



12990 Ft volt eredetileg és 50%-os címke volt rajta, gyönyörű, meleg és nagyon kényelmes



Mióta először láttam a Szex és New York második részér azóta olyan ruhát keresek mint Carrie narancssárga tengerparton búslakodó szépsége, ezért nagyon megörültem amikor megtaláltam ezt a ruhát 2000Ft-ra leértékelve!




Az utolsó csoport random, 1-1 ruha, kiegészítő 



Ez a szoknya az Orsay-ben volt leértékelve 2000 Ft-ra, és azóta imádom amióta megvettem. Isteni puha pamut anyagból van és ezer éve kerestem ilyen maxi szoknyát



A Zarában volt leértékelve 1990Ft-ra, ennyiért nem hagyhattam ott:) Ő az első peplum darabom, majd kiderül, hogy mit kezdünk egymással:D



Mindig veszek ilyen sima fehér trikókat, mert nagyon kényelmesek, és sokszor van olyan felsőm, ingem ami alá azért nem árt felvenni valamit...:D
Ezt a New Yorkerben találtam 890 FT-ért




A Springfield-be most érdemes benézni,, mert gyönyörű sminkek vannak-rúzsok, szemfestékek, szájfények, tus, szempillaspirál- és minden 499 Ft
Én ezt a 3-as palettát választottam, nagyon jól pigmentált, gyönyörű színek!



Imádom az ilyen karkötőket, mert nagyon béna vagyok a DIY cuccoknál, ezért külön öröm, hogy készen is megvehetem:D Ráadásul 700Ft-ra leértékelve



Őt a Bershkában találtam, 1990Ft volt, és az összes szoknyámmal tudom hordani, mindhez passzolnak a színek!


Ti miket vettetek a nagy leértékeléseken?


2 megjegyzés:

  1. Nice post !

    Really nice picks :) !

    Really love the bracelet :)

    I am an instant follower now :)

    p.s I want to invite you to join my first Rire Boutique Giveaway !! :)

    Check it out ! :)

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    VálaszTörlés
  2. BEAUTIFUL FINDS!


    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    VálaszTörlés