2012. augusztus 7., kedd

NEON NOTD

Azt hiszem megkaptam életem eddigi kedvenc lakkját:D

Malagából jött-ez sajnos azt jelenti, hogy itthon nem lehet kapni...ami baromi nagy kár mert imádom, az egész színkészletet felvásárolnám!!

A márkája YESENSY , Madridban gyártották, és az üvegcsében 15 ml szépség van a 037-es árnyalatból.

Egyrészt neon, ami most nyáron szinte kötelező, másrészt amikor megszárad matt lesz a felülete ami szintén nagy szerelem, harmadrészt vanília illatú! Amikor ezt elolvastam az üvegen nem nagyon hittem el de tényleg, miután megszárad isteni finom illatú lesz a körmöd:)
Azt még nem tudom, hogy hány napig marad meg az illat...azt majd meglátjuk, mert csak ma kentem fel először.

Ha esetleg külföldön jártok, mindenképp szerezzetek be párat, azt hiszem a tengerparton árulták, 2-t egy euróért!

Olyan különleges a színe és, hogy matt hatású, hogy most nem trükköztem semmivel, csak magába kentem fel 2 rétegben:)




így néz ki az üvegben



2 rétegben, napfényben







árnyékban, itt talán jobban látszik, hogy mattabb mint a sima lakkok











Ami a legjobb az egészben, hogy pont a héten jött meg egy fürdőruha amit rendeltem, és tökéletesen passzolnak a színek:)





                       Ha bárhol találtok ilyen lakkot, vegyetek nyugodtan, vagy szóljatok nekem!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése